akwarium.eev.pl Strona Główna akwarium.eev.pl
Forum akwarystyczne. Tu mogą się porozumieć miłośnicy podwodnego świata...

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy  StatystykiStatystyki
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum  Chat  DownloadDownload

Poprzedni temat «» Następny temat
Regulamin
Autor Wiadomość
pawcio1017 
Administrator
once for all



Pomógł: 2 razy
Wiek: 24
Dołączył: 12 Lip 2007
Posty: 535
Skąd: Ostróda
  Wysłany: 14 Lipiec 2007, 21:45   Regulamin

I. OGÓLNE:


1. Korzystanie z forum www.akwarium.eev.pl jest nieodpłatne i nieobowiązkowe.


2. Warunkiem korzystania z wyżej wymienionego forum jest przestrzeganie poniższego regulaminu.


3. Regulamin obowiązuje od momentu opublikowania. Zasztrzegam sobie prawo do jego zmiany i edytowania.



4. Prywatne sprawy nalezy załatwiać poprzez wiadomości prywatne zwane "Priv" lub poprzez e-mail.

5. Nazwa każdego tematu musi świadczyć o jego zawartości. W przeciwnym razie nazwa ta będzie zmieniana przez moderatora danego działu.

6. Zabrania się zamieszczania tego samego postu/tematu na kilku forach. W przeciwnym wypadku posty/tematy te będą usuwane.

7. Powtarzające się tematy będą usuwane.

8. Posty bezsensowne, znacznie odbiegające od tematu będą kasowane.

9. Post obrażający w jakikolwiek sposób użytkownika będzie usuwany.

10. Tematy niezgodne z tematyką forum, w którym zostały umieszczone będą przenoszone do odpowiednich działów.

11. Zabrania się reklamowania innych stron w forach innych niż "Reklama", "Pogaduchy", "Sklepy akwarystyczne" i "Ciekawostki". Zamieszczenie reklamy strony w innym dziale musi być konsultowane z administratorem lub moderatorem danego działu. W przeciwnym wypadku posty/tematy będą przenoszone lub usuwane.

12. Każdy zarejestrowany użytkownik ma prawo złożenia skargi na moderatora. Nalezy:
a) przesłać "Priv" do administratora z nazwą moderatora i uzasadnieniem,
lub
b) przesłać e-mail na adres akwarium.eev@interia.pl w temacie wpisując: ADMIN.SKARGA Również w tym przypadku skargę należy uzasadnić.

13. Prośbę o ponownym otwarciu tematu nalezy przesłać "Priv" do administratora lub do moderatora działu, który rozważy daną prośbę.

14. Nie należy formatować bez potrzeby czcionki.

15. Wypowiedzi publikowane przez użytkowników na forum nie mogą:

a) nawiązwyać do popełnienia przestępstw, być sprzeczne z zasadami współżycia społecznego, wzywać do nienawiści wyznaniowej, etycznej, rasowej ani propagować przemocy wszelkiego rodzaju.

b) zawierać słów powszechnie uważanych za obraźliwe, pomimo cenzury.

c) zawierać wirusów oraz innych rozwiązań destrukcyjnych.

16. Każdy użytkownik może posiadać tylko jedno konto. Przypadki "multikont" będą w skrajnych przypadkach karane BAN'em.


II. KARANIE UŻYTKOWNIKÓW:

17. O zablokowaniu dostępu dla użytkownika decyduje administrator po ewentualnej konsultacji z moderatorami.

18. Po otrzymaniu BAN'a użytkowik ma 3 dni na logiczne wyjaśnienie podstaw nieodpowiedniego zachowania, łamania regulaminu.

19. Osoba może dostać BAN'a, gdy działa na niekorzyść forum, nagminnie łamie regulamin (pkt. 2, 4-11, 13, 14, 15a, 15b, 15c, 20-35)

III.PODPIS:

20. W podpisie nie można używać powiększonej czcionki.

21. Podpis nie może zawierać obrazków większych niż 400x50 px.

22. Maksymalny rozmiar obrazka to 30000 bajtów.

23. Ścieżka zapisu obrazka w podpisie to "images" lub "signatures".

24. Treść podpisu nie może obrażać innych.

25. Zabrania się umieszczania w podpisie adresów innych for dyskusyjnych bez zgody administratora.

IV. EMBLEMATY:

26. Zabrania się stosowania jako emblematu obrazków rang. Obrazki te są własnością phpBB.

27. Emblemat nie może zawierać treści pornograficznych oraz innych, które mogłyby być niezgodne z prawem.

28. W przypadku nie przestrzegania punktów regulaminu, dotyczących tematów "Podpis" i "Emblemat" Sygnaturka/podpis będzie zmieniany lub blokowany dla konkretnych użytkowników.

V. POSTANOWIENIA KOŃCOWE:

29. Administrator ma prawo zmienić regulamin.

30. Administrator nie ponosi żadnej odpowiedzialności za zamieszczone na forum posty/tematy oraz ich treści.

31. Administrator nadzoruje forum i przejmuje wszelkie uwagi na ten temat.

31. Problemy, uwagi dotyczące działania forum nalezy zgłaszać bezpośrednio do administratora ("Priv"), poprzez oficjalny e-mail tego forum akwarium.eev@interia.pl lub zakładając odpowiedni temat w dziale "Pytania, problemy, protesty"

32. Administrator ma prawo usunąć daną osobą z forum, nawet bez podania przyczyny.

33. Administrator zastrzega sobie prawo kasowania "Priv" użytkowników raz na miesiąc w celu zmniejszenia bazy danych i ma prawo do ich wglądu.

34. Admninistrator zawsze ma racje.

35. Jeśli administrator nie ma racji... (patrz pkt. 34)


36.* § "lex retro non agit" (łac. "prawo nie działa wstecz")
 
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
:: Toplista Portali :: Zarejestruj Się ::Toplista akwarystycznaAkwarium.top-100.plAKWARYSTYCZNA TOPLISTAToplista stron akwarystycznychPolski Akwa RankingAKWARYBKI = RankingAqwa Swiat
Strona wygenerowana w 0,05 sekundy. Zapytań do SQL: 24


Załóż : Własne Forum lub Własną Stronę Internetową